Eylulykdz al benden de o kadar canım aglamiyo da şükür ama geceleri oldu mu bi uyaniyo inanır mısın dün gece 3 buçukta uyandı ve öğlen 2 de zorla uyudu ağlamıyo ona şükrediyorum az önce bi gaz problemi yaşadık 10-15 dk kadar şükür oda geçti ama gece oldu ya yine uyandı bakalım birde uyandı ne zaman uyur hiç bilmiyorum biz 21 günlüğüz canım siz ne kadarlıksıniz