Buseveprensleri01 Hafsaesra bende 37 haftadayim ve aynıyım hiçbir yere sığamıyorum siginamiyorum sürekli rahatsizim
Hafsaesra Buseveprensleri01 hastaneye gittin mi hiç kontrol için? Bu ayda çok normal olsa da insan yine de merak edebiliyor. Ben de randevu günümü bekliyorum