Aylns ben hamile kalmayi planladigimda folik asite basladim. Yaklasik 3ay hamilelik oncesi ve 15.haftaya kadarda kullandim. Hicbir zarari yok merak etmeyin. Aslinda duzenli olarak balik ve yesillik tuketsek bunada gerek kalmicak. Her bünye farklı ben uzun kullandim doktorum kan degerlerime bakarak karar verdi. Suan 21deym ve demir multivitamin ve magnezyum kullaniyorum. Ilac olarak bakmayin hepsi birer besin takviyesi ve inanin daha dinç yapiyor vücudu. Allah saglikla büyütsün yavrularımızı🙏🏻😊😍