Beyzshh_ Günümüzü almıştık geçen haftadan yatışımız filan herşey hazır , doğumu yaptırmama durumları olur mu acaba ?
Ezgicck Beyzshh_ olmaz bence canım ben bugün gittim mesela grev vardı ama muayne oldum kadın doğumda yok dedi
Seymoshh Beyzshh_ tüm dr lar katılmıyor greve sadece sendika vakıf bağlantısı olanlar bende daha önce tuzla devlette muayene için aramıştım bölüme göre değişiyor dr ların hepsi gitmiyor demişti
Mervedez159 Nilsusakli kadındogum olmuyor dıye kesin bısey yok malesef ben randavulu gittiğim halde grevdeydı doktor