18 haftalık hamileyim geçen gün gidip kan ve idrar tahlili verdiğimde biraz enfeksiyonun var ilaca başlayalım dedi doktor lakin antibiyotiğin her türlüsünün zararlı olduğunu düşünerek reddettim bolca su iç geçer dedi ama içimde kuşku kaldı bazen wc ye gittiğimde de hafif ağrılı hissediyorum su da içiyorum ne yapıcam bilemedim 😓 acaba antibiyotik içsemmi