Ozgesahin Bugün ilk defa doktora gittim ikinci kan testi istedi değerin artması lazımmış şuan 521 en az 900 olması lazım dedi
ikramuratyanik Ozgesahin Benim ilk değerim 298.1 di 12 gun sonra tekrar gittiğimde 4000lere ulaşmıştı. Kac haftalık olduğunu söyledi mi doktorunuz?
Maviii Ozgesahin hayır ya ne alaka belki geç döllenmedir, saçmalamış ay böyle insanların hevesi kırıyor ya bu doktorlad ne diyim, benim ilk değerim 297 di, düşer gözüyle baktı doktor hatta, hemen hamilesin demeyelim bir daha kan ver demişti
Ozgesahin Maviii bana da öyle dedi dış gebelik falan olabilirmiş yani bu kan testinde kontrol edilmesi gerekiyormuş artışını
deletedmom6295 Ozgesahin kese görünene kadar iki günde bir yaşanan artışlara bakılması çok normal. ben işk öğrendiğimde 25 ti değerim. 10 gün sonra yaklaşık kese göründü
shtngstr Ozgesahin 2.73tü ona bile şüpheli demişti 2 gün sonra 76 oldu gebelik var ama çok erken takip edicez demişti şu an 20 haftalık
Maviii Ozgesahin artar inşaellah dua et diyorum ya 5küsür bir değer kötü değil, inşaellah değerin düşmez ve gebeliğin vardır 🌸