Blt05 Merhaba gecen hafta kese 11 mm di bu hafta 7+4 son adetime göre ama ultrsnda kese 15 mm göründü ve bebek yok 5+5 gözüktü ultrsonda haftaya tekrar gidicem bu durum yasayan oldmu
Zey-neppp Blt05 ben yaşamadım canım ama yaşayanlardan duymuştum. Geç döllenme olabiliyor. O yüzden endişelenme inşallah haftaya görürsün.
Lilosunannesi Blt05 sizinle aynı durumu yaşıyoruz galiba dün sekiz haftalık olduk kese 23 mm olmuş ama henüz bebek oluşmamış doktor bir hafta daha bekleyelim oluşabilir belki dedi dokuzuncu haftada gideceğim yeniden
Cisoa Blt05 5+5 gözükmemesi normal bence benimde 6. Haftada görüldü 7. Haftada kalp atısı duyuldu doktorlar biraz evham yaptırıyorlar
Blt05 Dün biraz leke ve kanama gibi geldi yolk kesesi göründü ama bebek yok bugün tekrsr kan vericem gece 4600 cıktı son adetme görr 9hafts ama oraya göre 7