Kızlar iyi geceler, aramızda ikiz annesi olup normal doğum yapan var mı? İkiz gebeliklerde normal doğumda süreç nasıl ilerliyor, mesela ilk çocuk doğduktan sonra diğeri ne kadar sonra geliyor? İkisinde de doğum sancısı aynı derecede mi yaşanıyor? İlkini doğurduktan sonra diğerinde ıkınmaya halimiz kalır mı yani içerde kalmasın çocuk 😄😄