Kızlar 36 hf olduk bugün kontrole gittim sancı çıktı bebek doğum yoluna girmiş açılmana bakalım dedi. Yumuşama var ama açılma yok dedi. Ama o anda çok kanama oldu eve geldim adet agrısı gibi devam ediyor bu durumu yaşayan var mı ne kadar süre sonra açılmanız oldu