Sefanur Selam kızlar 34+6 haftalık hamileyim arada bir belime iğne batar gibi bişeyler oluyo sizde doğum sancı belirtisi mi yavaş yavaş kendini gösteriyo mu?
Ilkgozagrimiz Sefanur valla bnde ayniyim dun nstye girdim sancm cikmadi ama belim ve catimin kemikleri cok agriyo doktor alttan muayene etmk istedi yok dedm kendi doktoruma gidicem zaten ctesi o bakar dedim
Ygmrkmsl Sefanur canım 38+2 haftalığız ilk adet ağrısı gibi oluyor sanki adet olucakmışsın gibi sonra beline vuruyor benimde öyleydi dün kötü oldum sancım çıktı ☺️
Sefanur Ygmrkmsl ben şu an bilemiyorum da hiç nts ye bağlamadı doktorum beni sancım belki orda gözükebilir