Ozde123 Gulcinn_07 bebeğiniz kanala indi mi benimde son 5 gün ama ne açılma var ne sancı bebekte kanala inmemiş
Tekmilesph Ozde123 inmedi sabrım doktor onunla ilgili de bişey demiyor benim mi sormam lazım anlamadım
Gulcinn_07 Ozde123 evet bebeğim kanala inmiş başı da çok iyi pozisyondaymis ama bende ne sancı ne bisey. Pazar günü yatış olacak suni sancı öle normal doğum olacak
Ozde123 Gulcinn_07 yarın sabah kontrol var bakalım ne diyecek yatış filan der mi bu durum da suni verelim der mi bilmiyorum