Leylamom Benim kan qurubum rh(-) kocamda rh(+). 14 haftadayım ne yapmalıyım?kumbs kan testi diye bir şey varmış bilenler kaçıncı haftada yaptırmalıyım söyleye bilirmi
d1e2n3i4z5 Leylamom canım Ben ve eşimde öyleyiz bu ikinci gebeliğim şimdi birşey yapmıyorsunuz kanamanız olmadığı sürece tabi 7. Ayınızda aşı var onu oluyorsunuz okadar
melekzehra Leylamom bn rh- eşim 0+ kan uyuşmazlığı oluyor 28. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyor eğer bebek -negatif çıkarsa anneden yanı iğneye gerek yok eğer +pozitif babadan olursa Doğumdan sonra tekrar iğne yapılıyor
_Arslan_ Leylamom 28. Haftada iğne yapiolar bende aynı durumdaydım birde doğumda bebekten kan alınıp eğer pozitifse ikinci iğne yapılıo
Ruveyda_baskapan Leylamom canım benimd aynı , o testi hemen yaptırmalısın pozitif çıkarsa iğne olacaksın. Diyelim negatif çıktı 27. Haftada yine test olacaksın bu kez negatif Bile çıksa iğneyi yine olacaksın
Meltemteriss Bende aynı durumdayım 7. Haftamda lekelenme yaşadığım için doktorum testi yapti ve kan uyuşmazlığı iğnesini vurdu tedbir olarak. Normalde 28. Haftada ve doğumda vuruluyor diye biliyorum
Leylamom melekzehra indirekt coombs kan testini kaçıncı haftada yapmam gerekiyor?14haftamdayım daha yaptırmadım.acaba geçmi kaldım
Pinar85 Leylamom canım kaçıncı haftada olduğumu hatırlamıyorum sadece ayım küçükken bide ilerleyen zamanlarda yani iki kere yaptı eğer ilk gebeliğin ise zaten çok farketmez doğumdan sonra iğnesini olursun eğer bebegin pozitif ise
Leylamom Ruveyda_baskapan acaba hasta hasta gitsem sorun olurmu?boğazım ağrıyor qrip oldum bu halde kan testi verirsem sonuç doğru çıkarmı
_Arslan_ Leylamom yaptırdım 28. Hafta negatif olduğunda yapılıo iğne eğer pozitif olursa test sonucu takip yapılıo ama bana gerek kalmadı
smallbaby Leylamom 28. Haftada bi iyne yapacakmış doktorum onu bekliyorum geçen hafta kan tahlili yaptılar negatif çıktı sorun yok dedi 28 de gel iynenide yapıyım dedi gün sayıyoruz doktorunuz söyler zaten gerekenleri
smallbaby smallbaby ha bide benimkini gebeliğimi öğrendiğimizde yapmıştı kan testini bu ikinci kez oluyo
ceren_1411 Ben A rh- eşim 0 rh+ ama sonucumuz negatif çıkmıştı.O yüzden iğne olmadım genelde 28.haftada iğnesi vuruluyor diye biliyorum