bsraaktan 37+2 deyim sabahtan beri aşırı toplanma sertleşme oluyor ama herhangi bir sancı felan yok normal mi acaba doğum belirtisi olabilirmi
Buveyda bsraaktan 38-0 oldum ben haftalardır toplanıyo sertleşiyo , doğal süreç sanırım çünkü herhangi bi doğum belirtisi yok henüz