Kader_yldrm geçmiş olsun . Ben de 8.haftagibi bir kanama yaşamıştım resmen kıpkırmızı kan gelmişti ödüm kopmuştu. İlki kimyasal düşüktü buna da bir şey olacak diye çok korktum. İğne ve progestab kullandim uzun süre hareketsiz kaldım sadece wc için kalkıyordum. Çok şükür şu an 23. Haftadayiz. İçinizi ferah tutun dinlenin bol bol ayakları uzatıp