eminedogan58 Kızlar 3 gün önce kan verdim beta 962 cıktı daha doktora gidemedim randevu bulamadigim için az önce lavaboda peceteye acik kahverengi gibi leke akıntı gibi şeyler geldi Çok az normal mi bu durum
Hamisbirhemsire eminedogan58 benim de beş haftalık hamile olduğumu öğrendiğimde kahverengi kanamam olmuştu yerleşme kanaması dedi doktorum normalmiş
Elffyns eminedogan58 canim yerlesme kanamasi da olabilir benim de ilkden kahve gelmsti sonra kirmizi oldu dusuk yapmisim yinede bi acile git kirmizi gorursen
MNursel eminedogan58 kahverengi kanama ise yerleşme kanaması olma ihtimali yüksek benim iki gebeliğimde olmuştu. Ama kırmızı renkte ise hastaneye gitmeni öneririm canım ihmal etme yarın giderim falan diye