Bsrakzmn Rabbim gönlüne göre hayırlı sağlıklı evlat versin inşallah kafana takma takınca olmuyo bende aynı durumdaydım hatta doktorda senin çocuğun doğal yolla olmaz demişti bizimde tüp bebek VS maddi gücümüz olmadığından hiç düşünmedik artık pes etmiştik çocuğumuzun olmayacağına ikna olmuştuk ki hamile olduğumu öğrendim umudunu hiç yitirme Rabbim istedikten sonra hiç bişey imkansız değil bide ben bu süreçte incir+havuç kürü yapmıştım