Merhaba anneler🌸 bu saatlerde beni uyku tutmuyorken sormak istedim, ikinci gebeliğim son üç ayım. İlk doğum sezeryan ve 4 yıl geçti. Doktorum normal dogumu desteklemiyor. Değiştirmeye karar verdim. İstanbul Anadolu yakası maltepede oturuyorum. Maltepe üniversitesi tıp fakültesi hastanesine devam etmeyi düşünüyorum. Önerisi olan veya sezeryan sonrası normal doğum yapabilen var mı? Doktorum asla önermiyor ama ben istiyorum yapan varsa yazarsa çok sevinirim🙏🌸