denizzaysann normal çıkmış canım , ama bunlar tarama testi olduğu için çok fazla doğru sonuç vermiyor riskli çıksaydıda bişey çıkmazdı büyük ihtimal. Benim yüksek çıkmıştı fetal dna ile normal olduğunu öğrendik
irem-1999-54 denizzaysann ulturasonda da bi sikinti yok şükür ama ilk gebeligim oldugu icin deneyimli annelerden bilgi almak istiyorum
Blr1 Bende bayramdan sonra yaptırıcam testi de sadece kan mı alınıyor nasıl yapılıyor test bilgi verir mısınız benimde ilk deneyimim ve biraz korkağım hastane işlerinde 🙈😂
irem-1999-54 Blr1 sadece kan aliyolar ulturoson muaynesinde ense kalinlıgı olculuyo sonra kan testi aliniyo 10 gun sonrada sonuc cikiyo