Gamzecem vallahi şöyle söyleyeyim hamile olduğunu 3 ay sonra öğrenen bir tanıdığım var ve hiç bir belirtisi yokmuş😂 taş düşürüyor sanıp hastaneye gittiğinde kızı olduğunu öğrendi yani işin aslı o kişiden kişiye değişir eğer acı esiginiz yüksekse kolay kolay hissetmem diyorsanız hiç bir şey hissetmeden de hamilelik olmusmus oluyor yani 🌼