Kcktrkul Arkadaşlar 29+5 olduk 2 haftadır sağ tarafımda ağrı var sanki kaburgam kırılcak gibi afedersiniz normal tuvalete oturduğum zaman bıcak batırıyorlar gibi kendisinde böyle olan var mı
MNursel Kcktrkul canım artık bu haftadan sonra bu şekilde ağrıları normal karşılamalısın . Bebiş büyüyor ve yeri daralıyor. Ayretten magnezyum eksiliğindende çok oluyor. 26 haftanın içindeyim inan tuvaletten emekleyerek kalkıyorum o bıçak sağlanıormuş gibi dediğin ağrıdan dolayı .
Sevval4 Normal ,doğuma kadar devam eder o durum son zamanlarda kafes ağrısına sırt ağrısıda yükleniyor hazırlayın kendinizi korkmayın bebek ağırlaşıyor 🙈