Byz2019 ah benim canım.. Şöyle söyleyeyim normalde benimde vucudum kilo alıp vermeye çok müsaittir ve şimdiye kadar hiç çatlağım olmadı, gebelikten önce de her zaman bebek yağıyla tüm vücudumu nemlendirirdim gebe kalınca da haliyle devam ettim daha da özenerek, bende seviniyordum oh ne güzel hiç çatlamadım diye ta ki 26.haftada bir günde olan çatlakları görünce karnımda 🥺 tabi bir sürü kremler lierac bio oil badger ne bulursam aldım sonuç yine aynı inşallah diyorum daha da fazlalaşmazlar neticede çatlayacağın varsa çalıyorsun ne yapsan boş oluyor inşallah sende böyle olmaz