Tgb_123 ne güzel yazmışsınız okurken duygulandım kalbinizden öpüyorum gerçekten ❤️. Bende 5 ay önce 4 aylık bebeğimi kaybettim karnımda boynuna kordon dolanmış ve kalbi durmuştu hiçbir kanamam ve akıntım olmadı doktor kontrolünde fark ettik kalbinin durduğunu 2-3 gün boyunca fitil ve ilaçlarla sancı vererek 3 günün sonunda bebeği düşürdük fakat büyük olduğu için bebeğin kalıntıları kalmış kürtaj oldum vakumlu hayatımda geçirdiğim en zor en acılı günlerdi aklıma geldikçe hala ağlarım ve ağlıyorum da rabbim kimseye evlat acısı vermesin.. şimdi yeniden hamileyim inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi, rabbim isteyen herkese nasip eylesin🤲🏻 Umudunuzu yitirmeyin her zaman rabbim sağlıklısını hayırlısını nasip eylesin 💜