Beyzanurr53 Evet ben öyle kullanmıştım her gün yaptım zaten ayında hamile kaldım, testlerden önce de bir kaç ay programdan gidiyordum meğer geç yumurtluyormuşum boş yere bir kaç ay beklemiş oldum, tabi bu ovülasyon testlerinden önce muayene olduk eşimle baktım sorun varmı sıkıntı varsa halledelim diye Dr da bir sorun olmadığını söylemişti gebeliğe hazırlık için folik asite başlamıştım öyle de hamile kaldım Allah’ın izniyle