Batuga Acil yardım 6 haftalık hamileyim koyu kahverengi bi leke gördüm çamaşırım da ama şuana kadar hiç olmamıştı bi sıkıntı mı var acaba
One Batuga merhaba stres yapmayın ama en kısa sürede doktora görünmeye çalışın. Benimde olmuştu dusuk riski var denildi progestan kullanıyorum hala . Bol bol istirahat edin inşallah bir sikinti olmaz sağlıkla kucağınıza alırsınız
Tgb_123 Batuga yerleşme akıntısı da olablir en kötüsünü düşünmeyin ama tabiki de gidin doktora içiniz rahat olsun 🥰
cigdeeemm Benim de aynı hafta aynı şekilde oldu. Sakın ihmal etmeyin kanama alanı varmış progestan kullanıyorum
Fatma42 Benimde bugün 5+0 bu hafta içi gidicektim ilk kontrolm olacaktı ama kahverengi leke bende de başladı çok korkuyorum 10 yıllık bi Özlem bizimki 😢😢 yarın gidicem inşallah herşey yolundadir😢🤲🏻
Batuga Doktora gittim bi gün müşade altında kaldım düşük ihtimaline karşı progestan verdi ve bi tane de iğne yazdı