Aryam Guzel anneler oncelikle herkese merhaba aslinda boyle postlar chok okudum normal agri olmasi deniliyordu.Ben shukurler olsun chok rahat hamilelik gechirdim bu zamana kadar ama 2 3 gundur agrilarim var kasiklarimda akintim falan yok shukurler olsun ama agrim sik sik araliklarda olmaya bashladi hafif adet sancisi gibi sizce normalmi bu hftalarda?hich bir problemimde yok randevum haftaya