Gulcandnrts Merhaba 35 haftadan bu zamana kadar başıma pek gelmeyip şimdi rahat bırakmayan mide yanması ile sizlerleyim neden bu kadar geç oldu ve öldürücü bir yanma anlamıyorum sizde de oluyor mu ne yapsam iyi gelir 😢
canmyavrum Gulcandnrts bendede ilkkez 30.haftamda oldu.burada sormuştum.soguk süt demişlerdi denedim işe yaradı.dr a söyledim sonra GAVİSCON diye bir ilaç verdi ama onu 1 defa kullandm süt işimi gördü daha faydalı diye bu bahaneyle içmiş oldum🤗
AylinYasinYagi Biraz önce bende sormuştum 😊 salatalık dediler yedim gerçekten iyi geldi denemelisin 😊