Canım geçmiş olsun.
Bende serklajlıyım, operasyondan sonraki süreçte senin gibiydim hatta lavman yapmak zorunda kalmıştım. Olabildiğince lifli şeyler tüket, bol su iç kabız olmamaya bak. Enfeksiyona yatkınsan zaten yapılacak bişey yok, şu an 2. kere antibiyotik sürecindeyim ben, gebelik öncesi de hep enfeksiyon geçirirdim. Önemli olan farkına varıp bebiş etkilenmeden tedavi almak… Biz şimdi 26 haftalığız, inşallah tüm anneler sağlıkla kavuşur bebişlerine 🌹