dani 11 aylık bebeğim var ve 6 haftalık hamileyim, iki doktoruma danıştım biri hemen emzirmeyi bırakmamı söyledi, diğeri 6 ay devam edebileceğimi 😒 ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mıı Hangi bebeğimin hakkına giriyorum 🍼🥹
anne96 dani ılk uc ay bebek anneden beslenmıyor o yuzden bence emzırebılırsınız ınstagramda ozlemlınaoz var esı doktor kadın emzırırken hamıle kaldı ve cocugunu emzırdıgını soylemıstı
bahar-1903 dani Süt korur derler aslında emzirirken, şuan hamilesin ya sütün acı olur bebeginde zamanla birakir.
2koftemom dani ben bıraktım emzirmeyi.zaten a çlık midebulantısı bide emziirnce daha bitkin oluuosun bunye zayıftı bnm
berivanc dani canım ozaman kızın olucak genelde gebelikte emziren anneler çocukları ishal olursa kız olmazsa tekrar erkek derler😊
Kbra3352 dani ama öyleymiş bende emzirirken hamile kaldım ve benim.kizimda isal oldu 3 ay içinde kesmelisin demişti doktor
dani bahar-1903 ay inşallah bırakmakta zorlanmam aşırı düşkün emmeye ek gıda her şeyi yediriyorum yine de sürekli emmek istiyor
2koftemom dani ben bıraktım emzirmeyi.zaten a çlık midebulantısı bide emziirnce daha bitkin oluuosun bunye zayıftı bnm
Tatlisannedilekk dani bende emzirirken hamile kaldım üstelik korunurken, 2-3doktora sordum hepsi de karnımdaki 16haftalık olduğunda emzirmeyi bırakmış olmam gerektiğini söyledi öyle yaptım şimdi oğlum 21aylık ben 35haftalık hamileyim
Bortubocek Tatlisannedilekk bisey soracağım suan bende hamileyim birakmaya çalışıyorum..gogsunuzdeki doluluktan nasil kurtuldunuz mastit olcam diye korkuyorum
berivanc dani bende oğlumu emziriyorum 1 ay emzirdim biraktrdim bir sorun olmuyor ama cocugada faydası olmuyor diye dusunuyorm zayıflatıyor diye duydum bende🤷
bahar-1903 dani Simdi 11 aylik ya o zevkine emiyordur canım sütün tadı acı olunca ister istemez kendi bırakmak isteyecek , Yeni doğacak bebeğine de sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🤲
Tatlisannedilekk dani yine oğlum olcak canım, sağsalim kucağımıza alırız inşallah Allah yardımcımız olsun🙏🏻 hayırlısı böyleymiş
2koftemom dani emzirmek insanın eneejisini alıyor bide hamilelik belirtilericabası herkes aynı degil ama ben hamile olmasamda emzir ek bana iyi gelmiyorduu
dani Asyamene hayırlı olsun canım sana da yeni bebiş 👼🏼 Mutlu oluyorum böyle hamiş duyunca ama etrafımda kiler acelen neydi dediler günlerdir ağlıyorum 🥹
Asyamene dani çok teşekkür ederim kime ne kendini strese sokma bana da aynı seyleri diyorlar olmadan önce hemen yap ikiz gibi büyüsünler olunca acelen neydi boş ver takma bebeğini düşün belki hisseder
muallimehanimmom5 dani 6. Haftadayım yeni hamileyim emziriryırum bebeğimi doktorum ilk 6 ay emzirmeye devam edebilirsin dedi ama iyi beslenmek şartı ile tabi bulantılardan pek beslenemiyorum inşallah bebeğimi besleyebilriim Sizde iyi araştırın tandem beslenme yapanlar var ama tabi doktorunuza da danırısn bir kaç farklı doktora