Kızlar ben normalde çok kafaya takmazdım, çünkü oğlum beni anlıyor, birkaç komut alıyor mesela kapat, aç, getir, gel vs. Nadiren acıktığında mama der. Başka da anlamlı kelimesi yok. Çoğu zaman kendi kendine birşeyler mırıldanır, dada baba filan yapar ama bunu bilinçli olarak birine demiyor. Bugün annemle konuşurken iş arkadaşı yanındaydı oğlumu sevmeye başladı aa konuşmuyor mu dedi. Yok dedim çok erken değil mi. Benim torunum bana ananne diyor bile dedi kadın, kötü oldum belli etmedim. Onun torunu da aynı bizimki gibi 17 Sonradan annem kafana takma ona kalsa onun da torunu daha yürümeye başlamadı, ama Alp koşuyor bile dedi ama benim aklımda soru işareti kaldı.