senayrtlk Kızlar merhaba 🙌🏻 Bebek kilolarınız nedir acaba 👼 bebişlerin kilo alması için yediğiniz özel bir şey var mı 🤍
Ozgeozgul senayrtlk zayıf mı çıktı bebeğiniz kilo önemli değil gelişim önemli her zaman buna dikkat edin
Livan senayrtlk 33+5 de gittiğimde 2.200 kiloydu. Muz bal kaşar peynir çok tüketiyorum bebişede bunlar kilo aldırıyormuş
senayrtlk Ozgeozgul ya aslında zayıf diye bir şey demedi doktorum ama 2.300 gram dedi 35+1im ben iki buçuk olmuştur diye tahmin ediyordum ama daha olmamış
Arzu7439 33+5 de gittim 2.680 gr dedi. 2.500′ü geçmesi bizim için güzel dedi. 1 hafta önden gidiyor gelişimi.
H-s073 36+4 bugün gittim 2600 henüz 10 gün karın çevresi geri de dedi minyon olacak dedi doğuma kadar 3 kilo olsa şükredecem🥹🥹 yine bin şükür sağlığı yerinde 🤲🏻🤲🏻🤲🏻