Ziynetyldzz Merhabalar... Ben 13 haftalık hamileyim 6.haftadan beri neufolid kullanıyorum daha sonra bulantılarım için premesis bulantı ilacını verdi bunda da folik asit ve kalsiyum mineraller var ayrıca tiroid içinde levotiron 25 mgın yarısını kullanıyorum. Geçen gün 2li tarama testine gittiğimde kanım düşük geldi onun içinde oligofer verdi bu ilaçta da demir kalsiyum ve folik asit var yanında da decavit diye Bi ilaç verdi bunda da yine vitamin ve folik asit var. Yani diyeceğim o ki bukadar vitamin ve folik asidin bana ya da bebeğime zararı olur mu?
Guzgulleri Ziynetyldzz doktorunuzla konusun.folikasit ilacını kullanmayın 13 haftadan sonra folik asit kullanılmaz
Gamzebzk06 Ziynetyldzz ben de 13+2 haftalık hamileyim levetrion 50 NG haftasonu 75 mg neufolid kullanıyorum kan mı vermiştiniz kanda mı gördü eksikliği
Ziynetyldzz Guzgulleri ben 30 tabletliği bitirdim yine al dedi bide üstüne bu ilaçlarıda verdi onları kesmesi lazımdı dimi
Guzgulleri Ziynetyldzz Banada hep folik asit içeren ilaçlar vermişti.folik asitin fazlası zararli diye biliyorum