hunilimom Arzuayaz ben bu ay aldım 2 sefer yattı niye öyle oldu bilmiyorum 😂 ama harcamadigin için bir dahaki aya devir etmiyor
Arzuayaz Ben ilk hamileligimde 2 defa almistm ve daha da yatmamsti .bana 95 tl yatirilmis yeni mesaj geldi kullanabilirsinz diye fakat firsat bulup gidip harcayamadm yarin simdi sifrlanckmi yani Hakkim
Arzuayaz Valla bana mesaj 26 sinda geldi unutmustm oyle aklima geldi simdi markette yakindi gittm harcadim😄😄
Arzuayaz Canim saglik ocaginda kayit aciliyor 27 haftadan sonra bana 24 te acmislar benim ikinci cocuk ilkinde 2 ay aldm daha da dusmemistm peşine ozaman 20 tl veriyordu simdi 75 olmus gittigin takipli saglik ocagindan kayt aciyorlar gebzede boyle