Merhaba, hamilelikte tüy azaltıcı krem kullanan var mı tüm vücudu için? Lazer yaptırmamıştım ağda da yaptıramam. 10+2 deyim şu an ama göbeğim büyüdükçe zor olacağını biliyorum doğum süresinde de bununla uğraşmak istemiyorum. Bi dönem bioder’in tüy azaltıcı kürünü kullanmıştım epey de etkisini görmüştüm. Şimdi yine kullanayım diyorum ama bitkisel yağ olduğun şüphede kaldım. Kullanan var mı aranızda?