Nurcanyks valla biz daha almamıştık o zaman puseti babynesti koymuştum arabasına ikimiz arkaya oturduk mecbur keşke qlsaymisim. Varsa götür tabiki naoicaksin bebek 6 aylık olunca mı kullanmaya bssliycaksin. Ay bu insanlar niye böyle ya 😆 düşün bebegim 10 gunlukken kosa kosa gidip araba aldım jxfgxuxgbx küçük de olsa kucakta tasinmiyor be gülüm 🥰😝