papatyannaa merhabalar , kan sayımı dediler ise sadece hemograma bakılıyor ama başka testlerde istenmesi gerekli , hamile kaldıktan sonra bazı testlerin çok bir önemi olmuyor malesef öncesi için daha önemli . Ben kendim sağlıkçıyım laboratuvarda çalışıyorum ama inanın öyle çok tahlil baktırmıyorum bile idrar hariç . Bi kaç hafta sonrada verseniz bi sorun olmaz zaten folik asit kullandırıyorlar ilaç takviyesi için daha var