Sersel_15 Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım ben 27 haziranda kaset testle çift çizgi gördüm 28 haziranda kan testi verdim beta 356 çıktı ilkte bu değer normal mi sizce lütfen yardımcı olur musunuz teşekkürler 🥰
AhmetVeMustafa Sersel_15 hayırlı olsun inşallah canım 😊değer güzel gözüküyor 2 günde bi baktır bakalım 2 katı artıyor mu önemli olan artması
Merveizmir Bnmde öyle bi rakam çıktı ilk ortalama 3-4 haftalık hamissin sanırım hayırlısı olsun inşallah
Sersel_15 Şuan 2 buçuk haftalık hamile olabilirim ama değerim yüksek çıkınca korktum o yüzden sormak istedim
Sersel_15 Hepinize çok teşekkür ederim normalde bugün tekrar kan vermem gerekiyordu ama yarın vericem inşallah
Sersel_15 Doktorum yüksek çıktığı için belki dış gebelik olabilir dedi ama kahverengi kan ya da çok aşırı ağrın olursa gel dedi şükür şuan yok bişey