Ozleem123 Kızlar bugün 35 haftalık olduk hiç çatlağım yoktu dünden beri kıpkırmızı çizgiler oluştu ve deli gibi kaşınıyo canım çok sıkkın kalıcak kesin bunlar böyle
Tospikannesiiiii Ozleem123 evet üzgünüm ama kalcak benim de ilk gebelikten kalma 1.5sene oldu duruyo 32 ye kadar yoktu birden çıktı dogurduktan sonra göbek çekilince daha çok gibi duruyo hatta
bahar-1903 Ozleem123 Bol bol badem yağı, vazelin falan sur nemli tut devamlı göbeğini, kuru kalmasın hic
Ozleem123 Meryemlina04 çizgi çizgi dimi kırmızı kırmızı Allahım of ya ne güzel hiç bişey yoktu bide kaşınıyor ki anlatamam bi anda oldu gece yattım bişey yok sabah uyandım böyle
Ozleem123 Meryemlina04 aynı benimde öyle ya bi krem aldım trendyoldan yorumları baya iyi düzenli kullanıcam bakalım doğumdan sonra bile kullanıcam bakalım nolcak
Ruveyda_baskapan Ozleem123 benimde göbeğimin altında oldu aynı şekilde doktora sordum, kırmızı değil ama beyaz olarak kalıyorlarmış 😔😟