161931 Herkese iyi akşamlar. 33 haftalık olduk hala oğluşuma isim bulamadık…isim önerisinde bulunursanız çok sevinirim
Hamisbirhemsire 161931 ben de Ege koyacağım kesin ama iki isim olmalı mı bilmiyorum Eşimin babasının adıni koyuo koymama konusunda kararsız kaldım Numan Ege Batu Ege Ya da sadece Ege 🥰