cananhazal Gebelik döneminde kaşıntı yaşayan var mı? Uyuz olmuş gibi kaşınıyorum. Uyuz mu oldum acaba yoksa bu kaşıntı normal mi
Kubraozdem1r cananhazal Canım tam 2 haftadır bunun için hastanelerde koşuyorum denk geldin. Haftamdayım. 2 haftadır deli gibi kaşınmaya başladım. Karnım deli gibi çatladı zaten. Artı bacaklarım kollarım başladı kaşınmaya. Doktorum safra asitlerimde (gebelik kolestazı) hastalığı olabileceğinden şüphelendi. Aynı zamanda gebelik kaşıntısıymıi. Baika bir özel hastanede sabah erkenden safra asit açlık testi verdim. Çok şükür temiz çıktı onunla alakalı birşey yokmuş. Ama kendimi yırtmaya başlamıştım. Heryerim hala yara içinde. Dedim kesin uyuz oldum ben. Hiçbir devlette cildiye randevusu bulamadım. 1 saat daha dayanacak tahammülüm kalmamıştı o kaşıntıya özel hastaneye randevu aldım gittim hemen. Doktor geryerimi inceleri ayak parmaklarım el parmaklarım sırtım karnım bacaklarım uyuz döküntün falan yok dedi. Gebelikte böyle kurdeşen dökme olabiliyor dedi. Birde yaz aylarına denk geldiği için daha fazla oluyor dedi. Bi karışım yaptı bana exzaneden aldım mentollü falanmış sanırım. Birde kaşıntıyı geçirecek bir iğne varmış onu yazdı kendi doktoruma sordum olabilirsin dedi. Ama ben olmadım. Ben o karışımı aynı gün gece yatmadan sürdüm sanki daha çok kaşındım. Yatamadım gece 3 te kalkıp vücudumu yıkadım. Sonraki gün kendiliğinden azaldı şuanda hiç yok denecek kadar az. Arada bi kaşıntı geliyor ama yırtıcak kadar ve uzun süren değil. Bence ufal bir dönem insanın ömründen ömür alıyor ama kendiliğinden geçiyor. Ama içinin rahat etmesi için bir doktora görünmeni tavsiye ederim.
isilhanim cananhazal, gebeliğin 33 haftasından itibaren Ben de kaşınmaya başladı çatlağım yoktu doktoruma atınca gebelik kolestazından şüphelendi karaciğer enzimlerime baktı safla asitlerime baktı alkalen fosfataz diye bir değerim normalden yüksek çıktı ama bir aya yakın kaşındım ve çözüm yok gece 3-4 kere Duş alıyordum Özellikle geceleri daha çok artıyordu cildiyeye gittim Bir losyon verdi ama hani hamilesin çok sürmesen daha iyi olur dedi 38 + 2′de doğum yaptım doğumdan sonra hiç kaşıntım olmadı
123xyz cananhazal ben uc hafta kaşındımm kadın dogum doktorum gebelikten kaynaklı dedi ast alt safra asitlerime bakıldı hepsi temiz dayanamadım cildiyeye gittim maalesef uyuz olmuşum.Uyuzun hijyenle alakası yok duyanlar zaten şok oldu ben cafeye gittiğimde bile oturmadan önce oturacagım yeri silen biriydim nerden bulaştı anlamadım öğretmenim ya okuldan yada ağdacıdan bir an önce cildiyeye gorunun gebelik haftanız cok erken umarım uyuz degilsinizdir
68Tazeanne Aman Allah ımm yaa bendee bu nee bu nee her dakika kaşınıyorum yara yapıyorum bide. Göğüslerim, kalçalarım, göbeğim her yerimm. Annem çatlicaksın ondandır diyo ama bilmiyorum görünürde bir şey de yok 😑
cananhazal 68Tazeanne çatlamakla alakalı mı bilmem ben 6+4üm daha çok yeni. Ama alakasız yerlerde çok kaşınıyor eller ayaklar gibii bence yine uyuz salgını var ben öyle düşünüyorum
cananhazal isilhanim şöyle bi durum var biz daha önce uyuz olduk belirtilerini biliyorum o yüzden ben tekrar olduk diye çok korkuyorum o kadar temiz titiz bi insanım ki anlatamam ama nerden nasıl bulaşıyor bilmiyorum havadan bulaşıyor diyorlar. Ama ben daha çok yeni hamileyim ve kan değerlerim normal çıkmıştı 😔
ilydn Bende daha 19. Haftadayım gebelik kaşıntısı dedi doktor umuyorum doğuma kadar uzun sürmez şuan bile kaşıntı uyandırdı bir daha da uyuyamadım😒
cananhazal ilydn şöyle bi durum var biz daha önce uyuz olduk belirtilerini biliyorum o yüzden ben tekrar olduk diye çok korkuyorum o kadar temiz titiz bi insanım ki anlatamam ama nerden nasıl bulaşıyor bilmiyorum havadan bulaşıyor diyorlar. Ama ben daha çok yeni hamileyim ve kan değerlerim normal çıkmıştı 😔
ilydn cananhazal bende sinek ısırığı gibi kabarcıklar oluyor kaşıyınca daha da kabarıyor elimde kolumda kalçamda vardı şimdi şimdi göbek ve bacağımda da başladı ki doktor krem verdi kullanıyor olmama rağmen iyice yayıldı
cananhazal 123xyz ve bende o kadar titiz bi insanım ki herkes dalga geçiyoe bu kadar temizlik yapılmaz diye ama havadan bulaşıyor diyorlar bilmiyorum
Kumsal123m cananhazal korkmayın ama yengemde o şekilde kaşındı hastaneye gitti değerleri yüksekmiş 1 hafta yattı yine de ihmal etmeyin
123xyz cananhazal devletteki doktor bana wilkinson verei hamileyim dedim zararı olmaz dedi özele gittim özeldeki dr um gebelikte kullanmamam gerektigini söyledi yeni bir losyon cıkmış bitkisel içerikli ismi xabion iki ceşidi var yetişkin ve pediatrik olarak bana hamile oldugum için pediatrik olanını verdi eşime yetişkin olanını sizde dr unuza hemen gidin uyuz ileri haftalarda vucuda yayılınca temizlemesi zor oluyormuş bu arada dün kontrole gittim dr um uyuzdan kurtuldugumu söyledi ama hala kaşıntılar devam ediyor ilacın tahrişi ile alakalıymış cok zor bi surec Allah dusmanımın başına versin ancak 😅
ilydn cananhazal 3 doktora gittim birine 2 kere gittim ısrarla değilsin diyor ben uyuzum diyerek gidiyorum değilsin diyor gebelik alerjisi gebelik kaşıntısı diyorlar çözümü de yok iyice yayılıyorda 1 buçuk haftadır hiç moralim yok çokda canım sıkılıyor artık
cananhazal 123xyz uyuz bitse bile 2 hafta kaşınıyor biz yaşadık bu durumu. Laviaderm diye bi krem söyledim bende henüz kullanmadım ama hamileler ve bebekler içinmiş
cananhazal ilydn ben internetten laviaderm diye bi krem sipariş verdim sende dene henüz denemedim ama çok iyi diyorlar hamileler ve bebekler içinmiş