mueay Selam bugün hastahanede kontrolümüz vardı bebeğin boyu 58 mm ve 1565gram ne diyorsunuz? Sizinkiler ne kadar 🤗
Serii mueay maşallah boyu uzun mu olucak sizinkinin 😍 ben 30da 1450 44 cm di 😂 benm gibi minnak olacak oğluşum
KlncA mueay Canım ben daha 23 haftalığım da görünce yazmak istedim boyu mm değil de 58 cm dir ve uzunmuş maşallah ya 😁😁
Muhammedamine sudamlasi ama 58 mm 5.8 cm yapar e buda mümkün değil . Bence arkadaş cm yazmak istedi ama bana baya uzun geldi kaç cm doğar tahmin bile edemiyorum Heralde doğan en uzun bebek olur 🙄 Daha 29 haftalık
Esracim sudamlasi aynen bende onu dicektim. Bebekler maksimum 60 cm doğuyor 29 da 58 cm olması mümkün değil.
Yeniievli Bende 20. haftadayım.boyu 30 cm kilosu 400 gram. 58 cm olması mümkün değil gibi geldi ama :))
Muhammedamine sudamlasi benimkide 21. Haftada 24 cm di haftasıyla uyumluydu 🤷♀️ 22 cm de normal bence
Muhammedamine mueay bu gidişle Türkiyenin en uzun boylu bebeğini doğurucaksın 😊eşimle bende kısa değiliz ama doktorlar boyunun normal olduğunu haftasıyla uyumlu olduğunu söylüyor bana sizinkine çom uzun diyolardır eminim
mueay Muhammedamine ben türkiyede yaşamıyorum 😁 belki yanlış ta okumuş olabilirim bakmam lazım evde tekrar ama tanıdıklarımın arkadaşlarım var 58 cm doğan
istanbulluanne mueay 58 cm doğan tabiki vardir ama daha 29. Haftada 58 cm bebek yoktur canm. Dünyann en uzun doğan bebegi 60 cm bu güne kdar sizin daha 11 hafta var 1 metre olur 😀 yanlis baktiniz sanırım.
Muhammedamine mueay ben 58 cm doğan yoktur demiyorum canım sen daha 29 haftalıksın 11 haftan var bu bebek gelişmeye devam edicek ve bu gidişle 1 metre doğar ☺️ büyük ihtimalle yanılıyorsun . Sağlıklı olsunlarda seninki arkadaşların dediği gibi 40-41 cm görünüyor
Mavilihayaller Buyuk ihtimal bi yanlislik var yeni dogan bebek 50 cm olur. Fl yazan yerdeki deger 7 ile carpilir ve boyu o sekilde bulunur. Eger 58 mm yaziyorsa 5.8 dir. 5.8*7=40.6 cikiyor. 40.6 cm yani boyu