Ben önceden de tanaşyon ilaç kullanıyordun gebelikte bıraktım 140-90 ve üzeri endişelebmek lazım dedi ve ökötüm 140-90 geldi hemen dr gideyim değil en az 15-20 dj dinlenip tekrar ölçmek lazım 1saat böyle takio edin daha sonra halen düşmüyorsa endişelenip dr gidin stres yapmayın ama her şeyin çaresi var ilaç verirler düzelir hallılur bir şekilde geçmiş olsun