Sumeyra12 dün 14 9 çıkınca tansiyon bende geldim acilden kan idrar alında doğru dogimhaneye çıktım ordada plesanta iri evet direncte vae hale ses acip dinlediler kalbi de hale atiyor suyu hale az idrarda kan temiz çıktı 24 saat idrar topla dediler bu akşamda burdaym korkudan aglamaktn 17 olmuştu dinlenince sakin ol dediler sakinledm düştü 11 oldu gece sabah 7 ye kadar toplicam smdi idrarı 🤲🏻