Melek-41 Meraba arkadaşlar benim gibi olan var mı acaba bebeğin karın cevresi gelismiyormus şuan 36 yim ama 32 gibi görünüyorum ne yapsam düzelir önerilerinize ihtiyacim var ne yapacagimi bilmiyorum
Melek-41 bahar-1903 takip edilecek dedi düzenli bı doktora gitmedim hep kim denk geldiyse ona gittim bugünde Kocaeli üniversitesi hastanesine gittim ordakiler oylr dedi doppler cektiler
bahar-1903 Melek-41 Anladım canım, senin tansiyonun veya şeker hastalığın falan var mıydı öyle hastalığı olunca karşılaşılır bu gibi durumlarla.
Ozgeozgul Melek-41 doopler de ne çıktı 4 hafta biraz fazla bi gerilik bu zamana kadar hep haftasıyla uyumlu muydu ?
Melek-41 Ozgeozgul ta geçen haftaya kadar hep önde gidiyordu salı günü gittim 32 haftalık çıktı dedim geçen hafta 35 di onlarda başka hastaneye sevk ettiler
Ozgeozgul Melek-41 inşallah toparlarsınız 🙏🏻 Protein ağırlıklı beslenin bol bol süt yoğurt muz çiğ kuruyemiş yiyin
rizelianne Melek-41 bebeği besleyen damarda çentik yani daralma gibi. Bana öyle söylendi ve ona bağlı olarak gelişim geriliği başladı
Melek-41 rizelianne hee evet oda olabilir ama hiç bakmadılar e nabizdan baktım kan tahlilinde kan pıhtılaşması için tahlil istemiş ama ben kan felan vermedim
rizelianne Melek-41 gerçi 36 haftalık olmuşsunuz öyle bir şey olsaydı şimdiye kadar söylerlerdi. Bazen olabiliyor demekki sağlıklı olsunda kilosu önemli değil 🌸
Melek-41 rizelianne evet 36 ama 31 32 gibi görünüyor iki haftadır ilerleme yok aynı haftada kalmış gibi
rizelianne Melek-41 canım benim damarda direnç var 35 haftalığım ama 30 haftalık görünüyor. Bugün kontrolüm var bakalım kilo almış mı hiç ona bakacaklar. Sıkıntı yapma sağlıklı olsun doğdukları zaman toparlıyorlar🌸
Melek-41 rizelianne inslh sizde hayırlı haberler alırsınız peki öyle olunca ne zmn doguyorlar kendi haftasına göre mi gelişim haftasına göre mi benim 37 de sezeryan olmam gerekiyordu ama nasıl olcak bilmiyorum siz nasıl anladınız damarinizda direnç olduğunu
rizelianne Melek-41 benim doktorum fark etti direnç olduğunu. Bugün de kontrolde kan akışına bakıldı ve bozulma varmış acil sezaryena karar verdi. Bu akşam sezaryenle alınacak bebeğim. Dualarınızı eksik etmeyin olur mu 🌸
Melek-41 rizelianne Allah’ım hayırlısıyla kucağıniza almayı nasip etsin inslh hayırlısıyla çıkarsınız sezeryandan kaç haftalık peki