Kizlar benim 25 Haziran da kanamam oldu adetime daha iki hafta varken bende doktora gittim 2 gün sonra kanda beta 83 çıktı,3gun sonra aynı yerde 86 çıktı kadın doğum acile gittim farklı bir hastaneye yani orda 81 çıktı iki sonra 80 çıktı şu an beklemedeyim,tedirginim iki gün daha bekleyip yine kan vereceğim benzer durum başına gelen oldu mu??