gul_145 Meraba ilk gebeliğimde 10 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum . 5 ay sonra hamile kaldım şuan 5+5 hamileyim, tekrar aynısını yaşamaktan korkuyorum benim gibi olupta tekrardan aynısını yaşayan var mı lütfen yardım..
Turkolog12 gul_145 benimde 9 haftalıkken kalbi durmuştu kürtaj oldum 1 adet sonrası hamile kaldım sagsalim 19. Haftaya geldik bende hep çok korkuyorum ya birşey olursa diye ama iyi düşünelim iyi olsun sağlıkla gelsin bebislerimiz 🥰
bnunrn_1 gul_145 tamamen sizinle aynı durumu yaşamışız bende 9 haftalıkken aynı durumu yaşadım 5 ay sonra hamileyim şuan 6+1 haftalık yarın kontrolüm var şimdiden çok heyecanlıyım İnşallah sağlıcakla kucağımza almayı nasip eder rabbim 🤲🏻❤️
180720 gul_145 aynısını bende yaşadım bende şuan 6+1 haftalık hamileyim İnan bana o korku hep var ama şöyle düşün yeni bi bebek yeni bi hayat hepsi aynı olacak diye bir kaide yok iyi düşün dua et inşallah ikimizde sağlıkla kucağımıza alırız ❤️
Sinem94 gul_145 Bende haziran başında kürtaj oldum aynı korkular bendede var nasıl aşarım hiç bilmiyorum
gul_145 Ayy inşallah ya çok korkuyorum şuan aynısını yaşarım diye rabbim yaşatmasın sağlıkla mutlulukla kucağımıza almayı nasip etsin