Arkadaşlar normal doğum yaptım 4 tame dikişim var ama çok agrıyo
Malesef dinlenmeye fırsatım yok yani öyle sürekli yat dedikleri gibi olmuyo
Hiç bişey yapmasan bebegi emzirmek ona bakmak için bi efor sarfediyorsun
Ama dikişler de çok canımı yokıyo artık
Kaç günde geçti dikişleriniz nasıl iyileştiniz ya bana da söyleyin nolur 😔