İlk kızımda 6.ayda manyak gibi kaşınıyordum durduramıyordum özellikle göbek bölgesi sulu kabarcıklar kıpkırmızı berbat bir görüntüydü. Bepanthol sansiderm çıkmıştı o ara aşırı iyi gelmişti. Doktor da ursaktive ilaç vermişti 1 haftada hiçbir şey kalmadı. İkinci gebeliğimin 8. Ayındayım sorun yaşamadım bu sefer çok şükür..