mavi0811 Bebeğiniz doğduktan sonra zehir olmasından iyidir bence. Hem el kadar sabi, aksi bir şey olsa kaç ay taşıyoruz karnımızda sonuçta, hiç keşke yaptırsaydım demeyecek misiniz? Ben çok pişman olurdum. Benim için hamilelik sürecinden daha önemli bebeğimin sağlığı. Arkadaşımın bebeğinin kalbinde sorun vardı detaylıda belli oldu. Hastane ve doktorlar ona göre tedbirli davrandılar şuan iyi şükür. Bir yakınım yaptırmadı ama hastane yetersizdi, çok kötü yerlere gidiyordu olay, ciğerlerinde sorun varmış, apar topar saatlerce uzaklıktaki hastaneye yetiştirmeye çalıştılar bebeği. Şok olup üzülmüştük. Yani ihmal etmemek gerekiyor. Bence yaptırmalısın. Onlar bize emanet sonuçta, her tedbiri almalıyız. 🌸🙏🏼