herkese iyi akşamlar güzel anne ve anne adayları 🌹
25+3 hafta gebeyim , rahimde çentik çıktı ve bebeğin suyu sınırdaymış , preeklampsi riskinin olduğunu , ilerleyen zamanlarda gelişim geriliği olabilecegini ve 28.haftadan itibaren bebeği doğuma hazırlayacağını söyledi doktorumuz . Tansiyonum normal, pıhtılaşmam olduğu için oksapar ve coraspirin kullanıyorum ayrıca ..
Sizlerin tecrübelerini duymak istiyorum , evladını zamanında sağlıkla kucağına alan var mı birde onu merak ediyorum ..
Şimdiden çok teşekkür ederim