Sdt3456 Kızlar 25 haftalık hamileyim son bi kaç gundur rahmımde sankı tekmesını hıssedıyorum bebişin yada hıçkırık bunun ayrımını nasıl bilicdm bılen varmı? Birde karnımda agırlık hissi var yururken vs zorlanıyorum bu durumu yaşayan varmı
3prens71 Sdt3456 28. Haftdayım bnde aynı durumdayım hatta bı kac gundur vajınada bıcak saplanması gbı bı agrı oluyo sanıyelık